האם ש"ס העבירה 30 מיליון ₪ משירותי הדת לילדי הפריפריה?

והעובדות הן כדלהלן: על פי החלטת הממשלה, המקור התקציבי לפריפריה החברתית לשנת 2016 הינו מהעודפים המחויבים של תקנה 04, שמקורם לא במשפחתונים ולא במשרד הכלכלה אלא דווקא במשרד לשירותי דת
איתי גדסי 1 Comment on האם ש"ס העבירה 30 מיליון ₪ משירותי הדת לילדי הפריפריה?

האם 30 מיליון השקלים שהועברו למשפחתונים נלקחו מתקציבי מטרה שונה, או שהאוצר משקר ומדובר בכספי שירותי דת? • גואטה: "אחרי בדיקה מעמיקה של הדברים, ברצוני להאיר את עינייך ועיני הציבור, כי נערי האוצר הטעו אותך"

והעובדות הן כדלהלן: על פי החלטת הממשלה, המקור התקציבי לפריפריה החברתית לשנת 2016 הינו מהעודפים המחויבים של תקנה 04, שמקורם לא במשפחתונים ולא במשרד הכלכלה אלא דווקא במשרד לשירותי דת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבוע שעבר התקיים דיון בוועדת הכספים אודות המחסור של מאות משפחתונים, דבר שמונע יציאת אימהות רבות לעבודה, או שלחילופין מאלץ אותן לפנות לפתרונות חלופיים ללא פיקוח ובקרה.

במהלך הדיון אמר רפרנט מאגף תקציבים באוצר, מורן מזור, כי: "בנוגע לתקציב המשפחתונים לטובת הגדלת ההיצע השנה הוקצו בתקציב המדינה לצורך כך 30 מיליון ₪. התקציב לא מומש כי עבר יחד עם השר דרעי למשרד הפריפריה, נגב-גליל יחד עם תקציבים נוספים".

כתוצאה מכך פרצה סערה בוועדה, כשח"כ אורלי לוי אבקסיס תהתה ממתי יכול שר לקחת תקציב ולהעביר אותו למשרד אחר.

חבר הכנסת יגאל גואטה (ש"ס), הגיב הבוקר לנושא וכתב כי "אחרי בדיקה מעמיקה של הדברים, ברצוני להאיר את עינייך ועיני הציבור, כי נערי האוצר הטעו אותך ואת כל חברי הכנסת שנכחו בוועדת הכספים.

"והעובדות הן כדלהלן: על פי החלטת הממשלה, המקור התקציבי לפריפריה החברתית לשנת 2016 הינו מהעודפים המחויבים של תקנה 04, שמקורם לא במשפחתונים ולא במשרד הכלכלה אלא דווקא במשרד לשירותי דת. כן חברים, הדתיים הם שנתנו את הכסף לפיתוח הפריפריה, נכון מאוד!!!".

גואטה תקף: "זה שנערי האוצר מחזיקים את תקציב המשפחתונים ואת הציבור כבני ערובה, ומטילים דופי באחרים, בניגוד מוחלט להחלטת הממשלה כדרכם בקודש, לזה בדיוק קוראים שערורייה. הרצחת וגם ירשת?".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין על השר דרעי שעליו סמך מרן ונתן לו את המושכות להמשיך ולהיות בראש התנועה הקדושה עובד טוב וכל הנציגים בסיעה בכנסת ונשיא המועצת רבינו וחבריה וכל העם והרבנים הגאונים אשר נשארים נאמנים למרן רבינו הגדול זצוק"ל ולדרך שהוא השאיר לנו ימליץ עלינו משמיים ויתפלל שלא יהיה שוב פילוג שנתאחד לנצח ונעלה מעלה במנדטים בעזרת ה'